poniedziałek, 28 października 2013

Poniedziałkowy Zawrót Głowy





Czuję się zdecydowanie dopieszczona przez obecnie królującą Panią Jesień :) Słońce, ciepło, kolory, które komponują się z moimi włosami... ;p dywany liści pod moimi stopami... żyć, nie umierać! Idąc do pracy momentami mogę poczuć się jak mała dziewczynka... brodząc w liściach, rozkopując je we wszystkie strony, patrząc jak niespiesznie, leniwie spadają z drzew... Powoli i z gracją lądują na pierzynce poprzedników :)


Jednak, jak się dziś dowiedziałam, liście mają o wiele większy potencjał niż jakieś tam fruwanie i opadanie :) Można z nich zrobić bardzo ciekawe rzeczy, którymi następnie można ozdobić dom :)

Z resztą... sami zobaczcie!

Z CYKLU PONIEDZIAŁKOWY ZAWRÓT GŁOWY

{liście lecą z drzew!}








Poręcze schodów aż proszą się by je sezonowo upiększać :) to bardzo wdzięczny skrawek domu! Zwróćcie na to uwagę :)







Liściasta misa... widziałam podobną w Ikei, pewnie kojarzycie... ale znacznie innym kolorze... zimniejszym, metalowym. A tutaj? Kolor rządzi :)




 




W powyższym zdjęciu ujęło mnie to, że wcale nie trzeba być wyrafinowanym czy znanym projektantem wnętrz, żeby wprowadzić miłe akcenty do swojego domu :) Kilka dobrze wybranych gałązek może sprawić cuda!








Jeśli masz dwie prawe rączki {nie to co ja ;)} możesz przygotować własny liściasty projekt :) Powyżej podstawki pod kubki {w moim mniemaniu! A Wy jak sądzicie?}













Liściaste tapety, które prezentuję powyżej... nadają wnętrzu elegancji...









  Dla miłośników filcu :) łańcuch liści i kuleczek filcowych. Moim zdaniem bardzo udane połączenie. Filc odbieram jako stuprocentowo jesienny "materiał" :)



 



I na koniec "bombki" liściaste :)
Tak tak... małymi kroczkami... 

Niebawem usłyszymy dzwoneczki... :)


Lubicie liście?
Czy raczej uważacie za przeszkodę na drodze? Że pośliznąć się można, że na torach zalegają i pociągi nie jeżdżą punktualnie {moje wątpliwie przyjemne doświadczenie...}?




Pięknie jesiennego tygodnia
Wam życzę!



Mała Mi



21 komentarzy:

  1. U nas dzisiaj tylko fruwały ;) Od roku 1990 nie było tu takiego sztormu, ale to nie przeszkodziło mi wyjsc z domu oczywiscie - to sie nazywa miłość...nawet do tego wiatru, który obskubał mi ulubione drzewka z czerwonych liści.
    Te liscie na poręczy na schodach wyglądają bosko, nawet przebosko.

    OdpowiedzUsuń
  2. Najlepsza tapeta :) ja nigdy nie zdążę nic z liści zrobić, bo jak je przynoszę do domu to bidulki marszczą się zaraz i kurczą od ciepła...

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolega Anglik, który był u mnie ostatnio zauważył jak dużo ludzi zbierało liście kiedy byliśmy na spacerze w Łazienkach - i to wcale nie tylko Ci z dziećmi! Bo dzięki temu, że jesień taka piękna w tym roku liście są suche i jest ich dużo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Moje płaszczą się między stronami książek.Jak wyschną będę malować na nich mordki lisów,wiewiorek i i nych stworków leśnych:)

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja byłam przekonana, że o uchwyty, by trzymać gorące naczynia a to podstawki! :) Piękne inspiracje, piękne kolory!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne te liściaste motywy, a ja też kocham jesień bardzo!
    Te kolory, słońce, nawet mgły, a gdy jest tak ciepło jak teraz......jesień mogłaby się nie kończyć :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jesienne wystroje stanowczo na tak! Chrzęszczące liście pod nogami wciąż sprawiają mi tyle samo radości jak wtedy, gdy byłam mała. Fajnie jest część z nich przygarnąć do domu. ;)

    Pozdrawiam serdecznie,
    Em

    OdpowiedzUsuń
  8. Jesienne liście od dziecka sprawiają mi radość i z biegiem czasu nic się w tym temacie nie zmieniło. Co do dekoracji też jestem na tak! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Listkowe inspiracje :)) Piękne ... :))) chyba u siebie coś wymysle listkowego :)))
    Miłego dnia ... i zapraszam do siebie :) Pozdrawaim ciepło .Ala

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne inspiracje - wydaje mi się, że jesienne dekoracje nie są tak popularne, jak wiosenne kwiatki i zajączki i zimowe jelonki - ale tu mamy dobry przykład , że można wyczarować cuda z liści !

    OdpowiedzUsuń
  11. Jesień jest piękna... niestety liści coraz mniej już zima wielkimi krokami nadchodzi! Zanim nadejdą święta świąteczne inspiracje warto nacieszyć się jesienią! a u mnie styl marynistyczny..........

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam jesień! ma w sobie coś magicznego i do tego te wszystkie kolory :) Bardzo ciekawe pomysły przedstawiłaś. Myślę, że dom może wyglądać fantastycznie po zastosowaniu któregoś z nich. Pozwolę sobie zaprosić Cię na swojego bloga, miło mi będzie jeżeli zajrzysz: http://fromtheiinside.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gdy zobaczyłam nick Mała Mi to musiałam tu zajrzeć do Ciebie, bo byłam tak nazywana kiedyś przez kogoś:) przepiękny blog:) ja kocham liście i jesień, też uwielbiam chodzić i rozkopywać między nogami liście i parezć na cudowne kolory na drzewach:) te pomysły z liśćmi są swietne, wielkie dzięki:) pozzdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  14. Gdyby nie to, że już styczeń, to przyozdobiłabym tak mieszkanko ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Liściasta misa the BEST !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałbym nominować Twojego bloga do Liebster Blog, o którym więcej możesz przeczytać na moim blogu. Zapraszam :)

      Usuń
  16. Lubię liście :) Zwłaszcza jesienią, są takie kolorowe :) Malują cały świat. Jest wtedy pięknie :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Po prostu muszę mieć taką tapetę! Jak na razie ścianę zdobią mi oprawione w ramkę zasuszone liście, uwielbiam je;)

    OdpowiedzUsuń
  18. piękne inspiracje. szkoda że przestałaś pisać.

    OdpowiedzUsuń
  19. The blog are the best that is extremely useful to keep.
    I can share the ideas of the future as this is really what I was looking for,
    I am very comfortable and pleased to come here. Thank you very much!
    ดูหนัง

    OdpowiedzUsuń
  20. Dzisiaj w końcu czuć początek jesieni, a to moja ulubiona pora roku. Dzięki za inspiracje do wystroju wnętrza, uważam, że takie bukiety ze sztucznych kwiatów, czy liści, świetnie wprowadzają w klimat pory roku!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...