niedziela, 16 grudnia 2012

Śliwka w kompot





      Śliwki w czekoladzie mojej roboty smakują wybornie :) A jak smakuje śliwka we Wnętrzu?

Moim zdaniem jest to odważny kolor. Bardzo dodaje charakteru. Świetnie komponuje się z różnymi odcieniami, nawet z drugiego końca palety... Na przykład taka oliwka... Bardzo chętnie weszłabym do takiego przedpokoju, a Wy?





Tutaj już śliwkowy w przewadze, ale i tak komponuje się świetnie z seledynem, brązem i bielą :)





Śliwkowe akcenty w formie rzymskiej rolety i komody... muszę przyznać, ze drzewko świąteczne tego Wnętrza bardzo mi się podoba :) najprawdopodobniej z powodu nasze nieobecności, nasze będzie wyglądało podobnie. Może użyję gałęzi iglaków :) będzie pachnieć... mmm....





Śliwka wychodzi za mąż! Śliwka w bieli to jedno z lepszych połączeń moim zdaniem. Cudowny kontrast, nie sądzicie?






Mroczne widmo śliwki... nie wiem czy mogłabym żyć w takim ciemnym Wnętrzu. Chyba nie... Na zdjęciu prezentuje się elegancko i bardzo ciekawie... Nie żyjemy jednak na zdjęciach ;) może gdyby tak ściany przemalować na biało... ;p albo dodać brakującą moskitierę w jasnym kolorze, kto wie?





Coś dla wielbicielek siedzisk w oknie! A wiem, że tutaj jesteście :) Mięciutko i cieplutko...
A do tego totalnie śliwkowo!





Gdyby w takiej wannie był kompot... mogłabym być śliwką wpadającą właśnie do tego kompotu ;) Niesamowity kolor wanny!





Kolorem śliwkowym można nieźle poszaleć. Moim zdaniem śliwka we Wnętrzu jest bardzo apetyczna! Tylko należy uważać, żeby nie przesadzić... jak to ze śliwkami bywa ;)


Udanego tygodnia Wam życzę :)


Mała Mi

16 komentarzy:

  1. Pierwszy! ;-)

    Fajne zdjęcia, wnętrza na dwóch pierwszych szczególnie mi do gustu przypadły. I to z siedziskiem w oknie... Chyba lubię starocie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja pisałam o wielbicielkach siedzisk :) ale plama :)

      Usuń
  2. Śliwkowy to jeden z moich ulubionych kolorów, ale we wnętrzu faktycznie wymaga odwagi. A jeśli odwaga to może... sypialnia..?!
    :)) Mam ochotę na śliwkową ścianę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Śliwkowa ściana to moim zdaniem świetny wyjście. Jest to chyba dość prosty zabieg, bo nie powoduje efektu ciemności ;) i nie trzeba za bardzo kombinować z rozjaśnianiem, a na pewno dodaje pazura Wnętrzu :) powodzenia!!!

      Usuń
  3. zawsze marzyłam o takim siedzisku w oknie! w idealnym świecie jeszcze nawet większym, żeby można było nogi wyciągnąć!

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam wyjątkową awersję do fioletu we wnętrzach... ale tutaj jakoś nie drażni.... nooo może z wyjątkiem zdj. 4:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No no no :) tym bardziej się cieszę, że udało mi się dobrać niedrażniące Wnętrza Śliwkowe! Jestem dumna z siebie ;D a Ciebie drażni to z białym regałem??

      Usuń
  5. Śliwka jest pięknym, głębokim, dumnym i eleganckim kolorem - przynajmniej z takimi cechami mi się kojarzy :)
    A siedzisko w oknie.. aż mi ślinka pociekła!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ostatnią sesję zdjęciową małej K. robiłam w śliwkowym wnętrzu i przyznaję, że do zdjęć śliwkowy też jest świetny - pod warunkiem, że mieszkanie jest jasne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Brzmi bardzo intrygująco! Czy można gdzieś zobaczyć tę sesję Małej K? :)

      Usuń
  7. śliwkowa sypialnia!!! to jest to :D jeszcze te welury..aż cieplej się robi:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zima za oknem, ogrzewam więc Wnętrzami :) polecam się!

      Usuń
  8. Pierwsze wnetrze i ten... sliwkowy kolor jest dla mnie!
    Serdecznosci
    Judith

    OdpowiedzUsuń
  9. O! Taką śliwkę to ja mogłabym mieć :)
    Koniecznie z brązem i kremowym (bo kremowy wcale nie jest zły, to nie tak, po prostu wszystko musi mieć swój limit). I do tego doniczkowe kwiaty. Uwielbiam domy, w których widać rośliny doniczkowe :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli lubisz domy z roślinami, u nas by Ci się spodobało ;) nawet w łazience mam jeden "krzak" :)

      Usuń
  10. My mamy wrzosową sypialnię! i dodatki w kolorze kremowym, beżowym i akcenty czerwone :) uwielbiam wszelakie odcienie fioletowego!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...